Wednesday, August 12, 2009

form 6????


kenapa form 6??
ishk..x paham tul aku knp la slalu sgt org tnye kat ak soalan yg same...
masa cuti sabtu and ahad sblm nie tarikh nye natah la aku x pasti aku terserempak dgn membe2 lama aku...die tanye aku'eh,skang mu blajo kat ne'sk..dgn muke slumber aku jwb 'aku msk form 6 jer'..
die jw'ah,biar btul ko nie'. aku dah ak dah mmg die msti terkejutya.de ke ptut die ckp aku nie x btl..ishk3,tp ak sabo jer..pastu die membebel lg: "k nie nape la suke sgt pakai bju sklh,dah dpt twrn blja x nak g.uitm dpt,politeknik dpt tp x nak g.pelik aku.org len cbuk nak g msk u,x nak pakai bju sklh yg ko nie nak sgt pkai..bla..bla..bla.."aku dgn rse dh nak mrh tp ttp tersyum jwb "ah,kalu semua org msk u sape lak yg nak msk form 6.ok pe msk form 6.x smstinya org yg result teruk je yg msk form 6"lastnye diam gak dia.
kadang2 aku pelik la dgn mentaliti sesetgh pljr.diorang selalu membayangkan kalau msk form 6 nie susah dan hnya untuk bdk2 yg result spm truk jer.bagi aku msk form 6,u,or mana2 ipta/s same je..semuanya bermula dr kosong.truk sgt ke form 6 nie????

No comments:

Post a Comment