Thursday, August 13, 2009

gaduh







hurm...ptg td aku g umah cousin aku...bosan dok umah..sje jer kuar.lagioun umah cousin ak tue bukan jauh sgt pun,sblh umah jer...he3...time lepak td de la membe cousin aku.diorang ngah borak sal nak cari gadu.isahk,ape nak jadi la ngan diorang nie..suka sgt cari gaduh.dah la x lame lg nak spm.aku x paham tul la.bende kicik pun nak gadu.best sgt ke gaduh nie??kalu gaduh nak dpt result bgs x pe ar.ni x gaduh coz benda2
lagha.bagi aku bila dah de benda x puas hati bawk la berbincang.biar jumpe berdepan.nie x..just dgr je..yang orang yang smpaikan berita tue pun ntah btul ntah tak..ye ar bila dah brita dr mulut ke mulut nie bkn nye btl sgt..msti de tokok tambah nye lah.bile diorang cite sal gaduh ingat lak kat asrama.aku x paham tul la,mase aku msk asrama ramai tul dak suka cari pasal.aku pun x paham tul pe la mslh yg wat.tapi aku wat x tau jer.lame2 diam ar..dlm wat x tau pun kdg2 aku nak naik angin gak..dlm group aku pe yg kiteorang msti je diperhatikan.bese ar nak cr slh...besenye cara sebutan yang diorang akan tru..contonya..'bolos' , 'marah'(sbut r ditekankan) , line off...nie sume gara2 geng2 aku ketua2 biro kat asrama...lucu tul la dak2 asrama nie..name je sklh daerah tp perangai disebaliknye..hanya mereka je yg tau.dpn ckg je wat baik.persoalannye best sgt ke gaduh dan cari pasl ngan orang nie???

No comments:

Post a Comment