Friday, August 14, 2009

lee chong wei

nie la detik2 yg ak tunggu perlawanan badminton.BWF world championship.ak mmg suka badminton.datuk lee chong wei merupakan pemain yg plg ak minat selain dr pasangan beregu lelaki ngra koo kien kiet dgn tan bong heoing.ak blh di katakan agk fanatik dgn diorang nie.mlm nie ak tgk l.c.wei vs kuncoro pemain indon yg merupakan pilihna ke 6 kat chanel 816.
Argh!!!tolong la cong wei..tue la yg mampu ak wat..mase nie die dh ketinggln.aku kalu tgk game badminton mmg emo lbh ckit.kalu tgk kan die mmg nampk cm dah nak klh.tp set ke 2 die mng.so,diorang bermain tuk set penetuan.mase set penentuan ak mmg berharap giler die mng.tp sblm tue aku kol lu m.jang aku suh die tgk game badminton.tkut die terlepas.kat umah ak nie hmpir sume suke game baadminton.bile ak kol die "hello.m.jang bukak chanel 816,de game bdminton"..."tgh tengok ar nie.nagh sakit ati nie.geram btul la"...ishk wat pent je aku kol.rupenye die pun x miss gak..x ksah la.
dlm mase yang sme ak msg ngan membe aku..si aidil...
ak lepaskan gerama k kat die..ak salahkan die x bwk ak g india tuk jumpe chong wei..hahahha
cian die..tp dgn bangga dan slumber die reply msg aku and ckp kat india x de pe kalu game kat england nak ar bwk ak..ok aidil..aku akn tggu game kat england.bnyk ke duit die nak bwk aku g sana.nak blaja pun pinjam ptptn.hahhaahaha
hurm resultnya,chong wei kl gak ngan kuncoro.kecewa giler ak.smpai membe ak msg aku pun ak x lyn.punye la emo..hahaahaha....tp x pe.ak ttp sokong chong wei.yg pastinye regu lelaki ngra dah dpt msk spruh akhir.majulah sukan tuk ngra.

No comments:

Post a Comment