Friday, August 14, 2009

ustaz asri rabani meninggal

[gambar kiri:gambar teman kesygn aku yg telah kembali ke rahmatullah.semoga kau tenang disana]
sorang lagi arts nasyid sudah kembali ke rahmatullah.pergi x kan kembali merupakan antara lagu yg menjadi kegemaran aku..beliau yg merupakan vokalis kumpalan rabani.aku minat sgt ngan arwah sbb suare di emmg best.aku dpt tau bile kbtulan aku dr bilik nak g dapur.mase tue tok aku tgh tgk berita kat tv 3 jam 8.terkejut aku bile dgr brite tue..innalillah...puasa dah nak dkt lps nie x leh la dgr suara die nak takbir raya pagi2 mcm raya yg sblm2 nie.tu la dah ajl nak wat cam ne.arwah meninggal akibat serangan jantung.arwah sblm nie mengidap penykt kencing manis dan darah tinggi.aku tibe2 teringat kat ustaz aku mase form 5,ustaz jalal..kalau tanye kat ustaz meninggal sbb pe msti die jawab 'sebab malaikat cabut nyawa die'.setiap kali ustaz bg jwpn tue mmg bengang dak2 kls aku termasuk la aku.ustaz aku ckp penyakit tue just penyebab jer.hakikatnye mmg dah sampai waktu nye.mmg sampai situ jer masa die tuk hidup kat dunia nie.ape pun kite doakan agar rohnye tenang di sana.


No comments:

Post a Comment