Thursday, August 13, 2009

smk bantura






ntah knp ak tibe2 rndu kat shbt2 ak mase kat bantura..

ak mmg sntiasa rindukan diorang.

tp ak x pasti la diorang ingat kat aku ke x..

ntah2 ak jer yang ingat kat diorang je.

ye la,aku kan just dok f.6.

diorang sume msk ipta/s.

aku lak still pkai baju sklh.

kadang2 ak rase rndh dri gak.

ak rindu sgt2 kat kengkawan bantura aku.kwn2 kls ak.

terutama si dia yg x yah la ka sebut namanya.

nani,zaidi antara kwn aku yang ak rindu sgt...

bila korang nak blk ha???

kwn2 len miesha,nini,miera,pnas,wani,mida,pzah,linda,tiara, n other membe ak yag len..

membe laki kls aku x ramai duan,hatta,akmal n daam.

bila ak pkirkan bantura bkn kwn2 kls ak je yg aku pkir..

tp kwsn sklh..ak bukan nak banga tp persekitaran sklh bantura sgt kondusif dan mmg menaikan smgt tuk blaja.aku plg suka lepak kat bantura aquari.kat situ de ikan besar..de air yang mengalir. tenang je rase.taman herba pun best gak.
smk bantura always in my heart.

No comments:

Post a Comment